יורו 2024: המדריך המלא לצופה הארץ-ישראלי

יורו 24 בפתח, וכולנו במתח!

בלי לבלבל את המוח. בואו נתחיל ישר בכל הכוח.

קבלו את המדריך השלם לצופה היורו הישראלי:

 

1.לוח משחקים מתעדכן

בשלב הבתים, קשה לעקוב אחרי כל המשחקים, ובינינו? כל כך קשה להשאר בעניינים! מהסיבה הזו בדיוק, הקמנו עמוד שהוא שיחוק; לוח משחקים מתעדכן ברמה יום יומית עם כל המשחקים הגדולים (והקטנים). החל משלב הבתים ועד שמינית הגמר והכתרת המדינה שתהיה אלופת האלופים. קדימה, אתם יותר ממוזמנים.

למעבר אל לוח המשחקים לחצו כאן.

 

2.תוצאות לייב

בכל כמה שעות, נבחרת אחת מנצחת, אחרת מפסידה ולפעמים.. גם אין הכרעה. וכדי שלא תפספסו אף תוצאה, הכנו לכם מאגר של מידע – עם כל התוצאות והעדכונים השונים של כל מדינה.

למעבר אל עמוד תוצאות ליייב לחצו כאן.

 

3.פנטזי ליג

ליגת החלומות היא משחק חוצה יבשות, שמפרקת חברויות ולפעמים אפילו חבורות שלמות. זוהי תחרות שהיא מעבר רק לכדוגל, זה הכבוד שלך בשולחן והגאווה של הדגל. אפשר לשחק אותה באפליקציות השונות או באתרים של ערוצי הספורט הישראלים, ויש גרסא מיוחדת במיוחד לכבוד טורניר יורו 2024.

להמשך קריאה והשתתפות לחצו כאן.

 

4.הלינקייה של SPORT-G

יש כל כך הרבה קישורים שונים ברחבי האינטרנט הקשורים ליורו 24. יש כל כך הרבה מקומות לצרוך מהם מידע. איך מחליטים? שאלוהים יעזור. בחרנו עבורכם את 30 הקישורים שלדעתנו הם חובה עבור כל מי שצופה ביורו 2024.

למעבר לחצו כאן.

 

5.הנבחרות המשתתפות בטורניר

24 מדינות הבטיחו את מקומן באליפות אירופה בכדורגל 2024. מי הן אותן מדינות? מי שחקני המפתח של הנבחרות? מי מאמן את השחקנים של הרמות הגבוהות? ומה ההיסטוריה מספרת לנו על סיכווי ההצלחה של כל מדינה לזכות?

קראו עכשיו בלחיצה כאן!

 

6.האיצטדיונים בגרמניה

לגרמניה יש תרבות כדורגל יוצאת מן הכלל. אז אולי זה לא במקרה שהאיצטדיונים שלה הם מהמרהיבים במפעל (היורו). גלו באיזה עיר נמצא כל איצטדיון? איזו קבוצה משחקת באותו סימפזיון? מה אפשר לעשות בעיר כשאין משחקים? ומה ההיסטוריה של קבוצת האוהדים?

קראו עכשיו בקליק.

 

7.הערים בהם יתקיימו השחקים

שבע ערים ברות מזל מגרמניה נבחרו לארח את היורו.

קראו, איך למה וכמה בלחיצה כאן.

 

8.מסע אל העבר

סיכמנו עבורכם את כל הזוכות הגדולות מכל טורנירי היורו השונים. וגם: איזו נבחרת ניצחה נגד כל הסיכווים?

קראו עכשיו בלחיצה כאן

 

צפייה מהנה ביורו,

צוות אתר SPORT-G.

עניינים חשובים חשובים של היורו: